غافلگیری 3 سارق منزل و باغ در کاشان

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی قربانی" سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ‌های حاشیه‌ای شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود دریافتند سارقان با شناسایی منازل نیمه ساز و باغات و اطلاع از خالی بودن آن‌ها، اقدام به سرقت اموال درون آن‌ها کردند اظهار داشت: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند هویت ۳ نفر از کسانی که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ " قربانی " تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و به ۴۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز و ۴ فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کاشان اقرار کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف و ضبط شده است اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان پرونده تشکیل و دستگیر شدگان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و حتما نگهبانان مطمئن و قابل اعتماد را بکارگیری و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟