انهدام شرکت کلاهبردار اقتصادی در دشتستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری اعضای شرکت غیر مجاز و کلاهبردار اقتصادی در شهر برازجان خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد که تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار با راه اندازی یک شرکت و فعالیت غیر قانونی و تبلیغات سوء و غیر واقعی در فضای مجازی با وعده دستیابی سریع به ثروت و آموزش روش های استخراج ثروت اقدام به جذب و فریب جوانان کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس آگاهی دفتر این شرکت غیر قانونی و کلاهبردار را پلمپ و دو نفر اعضای این شرکت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهمان در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده اعتراف کردند که پس از جذب جوانان فریب خورده و اخذ رمز دوم حساب های بانکی آنان اقدام به انجام عملیات های بانکی و کلاهبرداری از طریق حساب های بانکی مذکور می کردند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟