آزاد سازی اراضی ملی در لاریجان

به گزارش رکنا ، سالار صانعی رئیس حوزه قضایی لاریجان گفت: پیرو منویات و دستور العمل ریاست قوه قضاییه در خصوص حفظ حقوق عامه خصوصا ضرورت حراست از اراضی ملی و پوشش‌های گیاهی و ممانعت از تغییر کاربری اراضی در جهت بکر نگه داشتن محیط زیست با حضور دستگاه قضایی، اکیپ انتظامی، اداره جهاد کشاورزی شهرستان آمل وبخش لاریجان به روستای کندلو وارد شدند.

او افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی در خارج از بافت روستای کندلو، شخص یا اشخاصی با محصور نمودن و کاشتن پایه‌های آهنی به همراه بتن و فنس کشی در دل عرصه ملی، اقدام به تصرف حدود ۱۰ هکتار از اراضی کرده بودند.

صانعی گفت: با صدور دستور قضایی و با بکار گیری کلیه عوامل اجرایی، تمامی آثار تصرف، جمع آوری و عرصه مذکور به حالت سابق برگردانده شد.

رییس حوزه قضایی لاریجان افزود: تصرف اراضی ملی، پدیده شومی است و متاسفانه انجام می‌شود، بطوری که اراضی ملی و منابع طبیعی را به قطعات کوچک‌تر تفکیک می‌کنند که این مورد، باجدیت در دستور کار این حوزه قضایی قرار دارد و با هماهنگی با مرکز استان نیز با آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟