آتش مغازه ای در سقز را سوزاند / خسارت 5 میلیاردی به این واحد تجاری

به گزارش رکنا،  رییس سازمان آتش نشانی سقز گفت: آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان فخر رازی این شهرستان باعث خسارت ۵ میلیارد ریالی به این مغازه شد.

محمد دولتی شامگاه جمعه  اظهار داشت: طی تماسی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی یک واحد تجاری در خیابان فخر رازی سقز، ۲ تیم از ایستگاه‌های مرکزی و شماره یک به محل اعزام و عملیات کنترل و مهار حریق را شروع کردند.

وی با بیان اینکه پس از ساعتی حریق به صورت کامل مهار شد، اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی سقز تحت بررسی قرار گرفته و سپس در خصوص آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دولتی افزود: خسارت زیادی به ملزومات داخل این واحد تجاری وارد شده و طبق اظهار نظر مالک میزان خسارت ها پنج میلیارد ریال تخمین زده شد.

رییس سازمان آتش نشانی سقز با اشاره به اینکه این واحد تجاری از صنف لوازم آرایشی و بهداشتی بود که بدلایلی نامعلوم طعمه حریق شد، گفت: بیشتر لوازم داخل این مغازه در آتش سوخت ولی خسارت جانی نداشت.

وی به بازاریان و کسبه توصیه کرد در پایان روز کاری از خاموش شدن وسایل گرمایشی و وسایل برقی داخل مغازه مطمئن شوند تا اتصال احتمالی این وسایل گرمایشی و برقی باعث بروز حادثه ناگوار و خسارت مالی نشود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟