اعضای باند اسکمیری در البرز دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد اقبالی روز چهارشنبه اظهارداشت: در پی ارسال چندین فقره پرونده مشابه با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب، تحقیقات اولیه در خصوص چگونگی برداشت از حساب ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: درتحقیقات مشخص شد که برداشت های انجام شده، از سوی افرادی حرفه ای صورت گرفته که اقدام به خرید طلا با کارت شناسایی جعلی در استان های مختلف می کردند و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی هستند.

بلافاصله فروشگاه هایی که متهمان از آن ها خرید کرده بودند، شناسایی شده و در بررسی پرینت حساب شکات محرز شد که تمام آن ها از یک میوه فروشی در یکی از شهرهای شمالی کشور خرید کرده اند و در زمان حاضر مغازه میوه فروشی تعطیل شده است.

اقبالی گفت: کارشناسان پلیس فتا با تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت یکی از متهمان شدند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که با همکاری یکی از دوستانش با راه اندازی یک باب مغازه میوه فروشی اجاره ای، در یکی از شهرهای شمالی اقدام به کپی کارت خریداران کرده و با کارت ملی فرد دیگری، اقدام به خرید از طلا فروشی های مختلف در چندین استان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد : در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری، ۳۴۹ عدد کارت بانکی خام، ۳۵ عدد کارت کپی برداری شده، یک عدد لپ تاپ و چند دستگاه اسکیمر کشف شد.

اقبالی با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدست متهم در یکی از شهرهای شمالی کشور اظهار کرد: در ادامه ماموران با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟