به گزارش رکنا، بعد از طی مسافت 13 کیلومتر راه آسفالته و 12 کیلومتر مسیر صعب‌العبور کوهستانی با خودروهای مخصوص، بالاخره به یک کیلومتری روستای گیمورد رسیدیم، اما متاسفانه به‌علت طغیان رودخانه امکان عبور و ادامه راه تا رسیدن به روستا امکان‌پذیر نبود.

بالاجبار یک نفر را به آن طرف رودخانه برای حضور اهالی روستا و دریافت آذوقه و سوخت فرستادیم که مردم نیز حضور پیدا کرده و سبدهای غذایی و سوخت را دریافت کردند.

محمد محمودی اظهار داشت: متأسفانه چهار روستای جهادآباد، بُنَک، گیمورد و سرگرو در محاصره سیل قرار گرفته و راه ارتباطی‌شان به‌دلیل طغیان رودخانه‌ها به این روستاها قطع شده است.

فرماندار منوجان افزود: مشکلاتی که در این روستاها وجود دارد قطعی آب شرب و برق و عدم تامین مایحتاج زندگی مردم روستا بود که خوشبختانه مشکلات آب شرب بر طرف و با بسته‌های غذایی مشکل مایحتاج آنها نیز برطرف شد اما برق روستای گیمورد که به‌دلیل افتادن سه تیر برق قطع شده است امکان گذر وسایل نقیله از رودخانه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده با ستاد مدیریت بحران استان قرار بر این شد یک دستگاه بولدوزر به منوجان ارسال شود تا ما بتوانیم مسیر را برای انتقال تیر برق به این روستا فراهم کنیم و مشکل برقی مردم روستای گیمورد و راه ارتباطی دیگر روستاها را برطرف کنیم.

ارسال یک دستگاه لودر و جرثقیل حامل تیر برق به‌دلیل صعب‌العبور بودن و گل‌آلودبودن مسیر کوهستانی در گل فرو رفته، میسر نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟