دلارهای تقلبی در ساری لو رفت

به گزارش رکنا ، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر چاپ و تکثیر دلار‌های تقلبی در شهرستان ساری موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با شناسایی متهم به جعل با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر و در دو مرحله بازرسی از یک واحد صنفی و منزل متهم موفق شدند، بیش از ۸۵۸ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی را از وی کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است، گفت: در ادامه بازرسی از محل سکونت متهم به جعل ۳ جلد پاسپورت و تعدادی اوراق قضائی و مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت از دانشگاه مشکوک به جعل کشف شد.

سرهنگ تقدیسی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات با ارز‌های خارجی، مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟