به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد رازقی" گفت: ساعت00:23 شب گذشته در مسیر بزرگراه "شهید خرازی، ابتدای آزادگان جنوب" یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان واژگون می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه 26پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنار راه منتقل و ترافیک ایجادی به حالت عادی بازگشت .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدوم این حادثه که راننده کامیون 45ساله بود ، پس از معاینه به علت درد شدید از ناحیه کمر به بیمارستان فیاض بخش انتقال یافت.

رازقی در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بود.

رازقی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی پرت شود خودداری کنند و همچنین رانندگان خودروهای سنگین حتما قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟