توقیف 4 میلیارد ریال پارچه قاچاق در دلیجان

به گزارش رکنا،  سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس شهرستان دلیجان از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و تمهیدات میدانی لازم را برای توقیف آن آغاز کردند.

وی اظهار داشت: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، هنگامی که خودروی مورد نظر در حال عبور از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان بود، شناسایی و در عملیاتی برنامه‌ریزی شده توقیف و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودروی توقیفی، 124 طاقه انواع پارچه‌های چادری، مانتویی و مبلی خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی را کشف کردند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریالی این محموله قاچاق در اعلام کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با قدردانی از نقش مهم و اثر گذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی از آنان خواست تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالای قاچاق، همواره از خرید این گونه کالاها خودداری کرده و موارد مشکوک در این زمینه را نیز به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟