تصادف خونین در سمنان

به گزارش رکنا ، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف خودرو‌های سمند و پراید در محور میامی - سبزوار یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

او افزود: این رویداد ساعت ۱۹ و ۴۳ دقیقه در جاده میامی - سبزوار بعد از روستای ابراهیم آباد اتفاق افتاد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ابراز داشت: از آنجا که راننده پراید جراحت‌های زیادی داشت، عملیات احیاء موثر واقع نشد و مصدوم در بیمارستان میامی فوت شد.

سلمانپور ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه پس از اقدامات نخستین کارشناسان با آمبولانس‌های اورژانس پایگاه میامی و هلال احمر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

به گفته وی حال مصدومان این حادثه رضایتبخش است.محور شاهرود - سبزوار از راه‌های پرتردد کشور است، هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می‌پیوندد. مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟