انهدام شبکه سارقان حرفه ای در مهاباد

به گزارش رکنا، سرهنگ برزو تجاری روز یکشنبه  افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مفقود شدن قطعات آن توسط شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی پس از یک سری عملیات پلیسی و گشت و کنترل محله خودروهای سرقت شده موفق شدند متهمان را شناسایی و در یک اقدام غافل‌گیرانه آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت خودروها اقدام به جعل سند و پلاک خودروها می‌کردند، گفت: در این راستا هفت وسیله نقلیه شامل چهار دستگاه خودرو شخصی و چهار موتورسیکلت کشف شد و سه نفر مالخر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ تجاری اضافه کرد: ماموران انتظامی همچنین در بررسی مخفیگاه متهمان موفق به کشف تعداد زیادی قطعات خودرو و لوزام جانبی آن شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه امسال بیش از ۹۰ درصد گزارش های سرقت کشف شده‌است، تاکید کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودرو از اقدامات ایمنی و تمهیدات لازم از جمله قفل فرمان، قفل پدال و سوویچ مخفی استفاده کنند و در صورت امکان خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز نگه‌ دارند.

سرهنگ تجاری اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری اعلام کرده است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟