کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه  اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته موفق به شناسایی بک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران و با هماهنگی مراجع قضایی، کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در بازرسی از آن ۶۴۲ حلقه انواع لوازم یدکی خودورهای شاسی بلند، یک هزار و ۹۶۲ رشته لامپ و ۱۲۸ هزار عدد باتری آلومینیومی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد، گفت: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار آزادی از کشف ۱۴۰ طاقه پارچه قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و سه نفر دستگیر شدند، ضمن اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کالای کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت یکی از استان های مرزی کشور است که حدود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟