کشف یک تن موادمخدر در یزد/میزان کشفیات به ۲۷ تن رسید

به گزارش رکنا،  سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ جزم است، اظهار داشت: در همین راستا مأموران مبارزه با مواد مخدر استان یزد در یک عملیات موفق به کشف هزار و ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینکه برای کشف این میزان مواد مخدر کار اطلاعاتی گسترده‌ای توسط نیروهای پلیس یزد انجام شد، افزود: ۸۴۰ کیلوگرم از مواد مخدر کشف شده تریاک و ۴۳۰ کیلوگرم نیز مرفین بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: این میزان مواد مخدر از یک دستگاه خودروی عبوری از محورهای استان یزد کشف و در این زمینه یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

میرحیدری یادآور شد: مواد مخدر کشف شده از سیستان بلوچستان به سمت شمال کشور در حال ترانزیت بود که توسط نیروهای پلیس توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های استان یزد از محورهای ترانزیتی و جاده مواصلاتی جنوب به شمال و مرکز کشور است، عنوان کرد: سوداگران مرگ در بسیاری از موارد این محورها را برای حمل قاچاق انتخاب می‌کنند اما خوشبختانه با هوشیاری نیروهای پلیس، بسیاری از این محموله‌ها به مقصد نمی‌رسد.

میرحیدری ادامه داد: هوشیاری نیروهای پلیس سبب شده تا از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در استان یزد به بالغ بر ۲۷ تن برسد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر هیچ مماشات و چشم‌پوشی نخواهد داشت، افزود: برخورد پلیس با افرادی که اقتصاد و سلامت اجتماعی را دچار خدشه می‌کنند، قاطعانه است. ‌برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟