به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد رازقی " گفت: ساعت 11:00ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک فقره واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه "همت نرسیده به خروجی هنگام" بلافاصله تیم کارشناسی تصادفات منطقه 25پلیس راهور پایتخت به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری رنو ساندرو واژگون و در این حادثه متاسفانه راننده خودرو به شدت مصدوم شده است، که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می باشد، سرعت مجاز باعث می شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟