کشف 46 کیلو تریاک از وانت پیکان در آباده

به گزارش رکنا ، سرهنگ "خسرو رزمجویی" گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی "خسرو شیرین" با اقدامات فنی از تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

وی افزود: اکیپی از عوامل انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به محور مورد نظر اعزام و پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری، سرانجام خودرو وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان 46 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ "رزمجویی" تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با تاکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اظهار داشت: کانون خانواده می‌تواند مهمترین و اساسی ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا کند؛ همچنین احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس 110، می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟