کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

به گزارش رکنا، سرپرست پایگاه دریابانی میناب گفت: ارزش این میزان سوخت قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مجید کریم پور روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: مرزبانان میناب با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر جا به‌جایی محفظه‌های پلاستیکی (مَشک) سوخت قاچاق توسط یک فروند شناور در خور تیاب مطلع شدند و سریع موضوع را در دستورکار خود قراردادند.

وی بیان داشت: نیروهای مرزبانی پس از حضور در منطقه یاد شده، شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و در یک عملیات تعقیب و گریز عرصه را بر قاچاقچیان سوخت تنگ کردند.

سرپرست پایگاه دریابانی میناب اظهارداشت: قاچاقچیان که در محاصره مرزبانان قرارگرفته بودند، اقدام به بریدن طناب محفظه پلاستکی مشک از شناور کردند و از محل متواری شدند که تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

کریم پور گفت: در این راستا ماموران پس از بررسی محل، یک عدد محفظه پلاستیکی مشک سوخت حاوی ۲۰ هزار لیتز گازوئیل را کشف کردند.

بنابراعلام فرماندهی مرزبانی هرمزگان، در آذرماه امسال با تلاش نیروهای مرزبانی ۹۹۸ هزار و ۶۹۰ لیتر سوخت قاچاق درمرزهای آبی این استان کشف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟