حادثه خونین سمند با پراید در جاده اسدیه / 11 نفر مصدوم شدند

به گزارش رکنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: برخورد خودروی سمند با پراید در جاده اسدیه - بیرجند ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان نیز به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند.

محمد حمزه اسعد زاده روز شنبه  افزود: این حادثه صبح امروز در دو راهی گووگچین محور اسدیه به بیرجند با برخورد خودروی سمند و پراید رخ داد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات اولیه انحراف خودروها ناشی از بارش برف علت این حادثه است.

اسعد زاده تصریح کرد: توضیحات تکمیلی حادثه پس از بررسی توسط پلیس اعلام می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تجهیزات ایمنی سفر را به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه با توجه به بارندگی‌ها حرکت کنند.

سامانه بارشی که از دیروز (جمعه) در خراسان جنوبی فعال شد به صورت بارش باران و برف تمامی این استان را فرا گرفته است.

بنا به اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما بارش سنگین باران و برف، در مناطق مرتفع احتمال تگرگ، رگبار و رعد و برق، وزش تندباد، تشکیل مه و یخبندان پیش بینی می‌شود.

بر این اساس تا روز دوشنبه وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید در اثر شدت بارش و تشکیل مه، محتمل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز از آماده باش کامل تمامی دستگاه‌های اجرایی برای گذر از شرایط جوی پیش‌رو خبر داد.

سید کمال‌الدین میرجعفریان که روز گذشته(جمعه) ریاست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان را برعهده داشت، با تاکید بر این موضوع، مدیران را به انجام اقدامات پیشگیرانه مکلف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟