سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بود

به گزارش رکنا، سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه کشورهای آزادی خواه عزدار حاج قاسم سلیمانی هستند و یاد و خاطره رشادت هایش را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: بدون شک ادامه راه سپهبد سلیمانی به سعادت و عاقبت بخیری ختم شده و در نهایت موجب شکست خفت بار استکبار را فراهم می اورد.

سردار جاویدان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی سال ها پرچم مقاومت را در منطقه برافراشت و به دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین اجازه نداد به هیچ کدام از اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همین ناکام گذاشتن دشمنان و شکست های متوالی که به انها وارد کرد باعث شد تا آنها از سردار عزیز ما کینه به دل گرفته و دست به خطرناک ترین کار ممکن برای خود بزنند.

وی با بیان اینکه وعده انتقام حتمی است، گفت: حماقت دشمنان درجه یک این کشور در نهایت به زیان خودشان تمام شده و باید پاسخ سختی را دریافت کنند.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به محبوبیت سپهبد سلیمانی گفت: استقبال کم نظیر و تاریخی ملت ایران از قهرمان ملی خود مقابل چشم جهانیان به نمایش درآمد تا به همگان ثابت شود مردم خادمان واقعی خود را چگونه تکریم و احترام می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟