یک کشته و 5 مصدوم حاصل واژگونی سمند در سمنان

به گزارش رکنا ، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود از واژگونی خودرو سمند و کشته شدن یک تن خبر داد و گفت: چهارمصدوم این حادثه با بالگرد به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

او افزود: این رویداد ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه در جاده شاهرود به میامی ابتدای جاده کلاته اسد اتفاق افتاد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه یک مرد ۶۵ ساله در صحنه فوت کرد، ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه میامی با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

ناصر سلمانپور همچنین از واژگونی مینی بوس مدرسه‌ای در محور میامی به "ری آباد" خبر داد و اظهار داشت: این سرویس مدرسه متعلق به روستای "استرخو" است که خارج از سرویس بوده و تنها راننده مصدوم شده که پس از اقدامات اولیه اورژانس ری آباد، وی نیز برای ادامه معالجه به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال داده شد.

محور شاهرود - سبزوار از راه‌های پرتردد کشور است، هر ساله حدود ۲۰ میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می‌پیوندد. مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟