کشف ۵۴۹میلیاردریال کالای قاچاق درمرکزی

به گزارش رکنا، سردار حسن مفخمی بر ضرورت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پایبندی به اصول آن در مسیر شکوفایی اقتصاد ملّی تأکید و بیان کرد: قاچاق کالا علاوه بر وارد کردن خسارت جبران ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای فرهنگی منفی بسیاری نیز در سطح جامعه به همراه خواهد داشت.

وی با تبیین ضرورت مبارزه و احساس مسئولیت جمعی در برخورد با قاچاق کالا بیان داشت: اصلی‌ترین رکن مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، انسجام دستگاه‌های اجرایی در این امر است که بازتاب اثربخشی اقدامات نظارتی را سبب خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۵۴۹ میلیون ریال در عملیات‌های ۹ ماهه پلیس استان بیان داشت: در این عملیات‌ها ۶۰۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد ۴۰۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد و این برنامه ریزی عملیاتی با قوت بیشتر و احصای کارشناسی نقاط ضعف و قوت تداوم خواهد یافت.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه برخورد با خودروهای تندروی حامل کالای قاچاق، معروف به خودروهای شوتی، در دستور کار پلیس مرکزی است، گفت: استفاده از فناوری‌های جدید و تجهیزات نوین، می‌تواند سرعت، دقت و خدمت رسانی مأموران پلیس را بیش از پیش افزایش دهد و پلیس، سعی بر پیاده سازی اقدام و عمل متناسب دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟