کشف کالای قاچاق  18 میلیاردی  در یزد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی یزد از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 18میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به اولویت‌های اجرایی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ،‌ اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای ارتباطی استان برای قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور کرمان - یزد به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه اتوبوس را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی انجام شده 99 هزار و 796 قلم انواع کالای قاچاق که شامل کفش، انواع البسه و پوشاک، انواع کنترل و ضبط خودرو فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

میرحیدری با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را 18میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضائی خبر داد و از عموم مردم خواست هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا را به مرکز فوریت های پلیسی110 گزارش دهند.

سرهنگ «علی افخمی» نیز کشف 54 کیلو حشیش خبر داد و در این باره تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو که از کرمان عازم بابل بود، 54 کیلو حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان این‌که در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد خاطرنشان کرد: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟