حفاران غیر مجاز چالوس در دام قانون

به گزارش رکنا ، فرمانده یگان حفاظت اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از دستگیری دو نفر حفار غیر مجاز در شهرستان چالوس خبر داد.

براساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ ستی مازندران، سرهنگ محمدرضا کردان در پی دستگیری ۲ حفار غیر مجاز در چالوس گفت: با توجه به گزارش‌های مردمی در خصوص حفاری غیر مجاز در روستای مرزن آباد، نیروهای یگان حفاظت با همراهی نیروی انتظامی انتظامی شهرستان به منطقه اعزام شدند.

وی از دستگیری ۲ نفر حفار غیر مجاز غیر بومی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، پرونده این افراد جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران اظهار کرد: در این عملیات یک دستگاه فلزیاب و همچنین ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

کردان با توجه به نقش مهم مردم در حفظ و حراست از میراث گران بها این سرزمین یادآور شد: در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ بیش از ۶۰ مورد اخبار مردمی منجر به دستگیری و کشف اشیاء به یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ارسال شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟