توقیف 41 کانتینر حامل کاغذ قاچاق در هرمزگان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 41 دستگاه کانتینر حامل 685 تن کاغذ قاچاق به ارزش بیش از 46 میلیارد ریال در بندر شهید رجایی خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود کاغذ قاچاق به کشور با هدف اخلال در نظام اقتصادی کشور مطلع شدند.

وی افزود : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اسکله شهید رجایی اعزام و پس از انجام اقدامات کارشناسی ، اطلاعاتی و پلیسی تعداد 41 کانتینر به وزن 685تن کاغذ قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان ، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 46میلیارد و 576میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: یکی از اهداف پلیس در استان، تأمین امنیت اقتصادی تولیدکنندگان داخل و مبارزه جدی با اخلالگران نظام اقتصادی است و در این راستا همه کسانی که می خواهند با ورود غیرقانونی کالا به ثروت های باد آورده دست یابند و پیکره اقتصادی کشور را با ورود کالاهای قاچاق مورد هجمه خود قرار دهند هرگز از دید ماموران ما پنهان نخواهند ماند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟