دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دو سارق حرفه‌ای سیم برق، کنتور آب و باطری خودرو با اعتراف به ۱۰۳ فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.

 سرهنگ کیقباد مصطفایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کنتور آب در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مصطفایی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند، دو سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند، اظهار داشت: این سارقین طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

مصطفایی افزود: از سارقین مقادیری اموال مسروقه از جمله یک تن سیم برق، پنج عدد باطری خودرو و ۱۰۰ عدد شیر آلات کشف شد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از تعامل مردم با پلیس بر همکاری شهروندان با نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکید کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیر قانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاری‌ها اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟