به گزارش رکنا، سرهنگ" محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بکارگیری یک سری اقدامات ویژه پلیسی و کار‌های اطلاعاتی دقیق و جامع موفق شدند هویت ۳ نفر از کسانی که در حوادث آبان ماه اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی در سطح شهر بهارستان می‌کردند را شناسایی کنند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی هر ۳ متهم را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه قرار دادن مردم در مقابل نظام پس از سخنرانی هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه با جدا شدن مردم از صف اغتشاشگران شکست خورد اظهار داشت: تمام افرادی که در حوادث آبان ماه اقدام به برهم زدن امنیت مردم کردند شناسایی شده و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس دستگیر و در پیشگاه قانون باید پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟