رسیدگی به بیش از 300 پرونده تخلف حمل و نقل در آذربایجان غربی

به گزارش رکنا ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:در ۸ ماه گذشته از سال جاری ۳۳۶ پرونده تخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی شده است.

ارسلان شکری از بررسی و صدور حکم برای ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان در سال جاری خبر داد و گفت: این بررسی در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ بصورت مجزا انجام شد که از این میزان ۲۴۲ پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۹۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی و صدور حکم قرار گرفت.

ارسلان شکری گفت: رسیدگی به تخلفات ارتکابی شرکت‌های حمل ونقل بار و مسافر وهمچنین رانندگان باعث کاهش مسایل و مشکلات جاده‌ای خواهدشد.

شکری با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ گفت: ۱۴۶ مورد تذکر، ۱۵ مورد بررسی مجدد، ۷ مورد برائت و ۶۳ مورد لغو موقت کارت هوشمند بر حسب تعداد و نوع تخلف در بازه زمانی یک تا سه ماهه از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

وی در خصوص احکام صادر شده مربوط به تخلفات موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: آرای پرونده‌های بررسی شده در این کمیسیون را ۴۶ مورد جریمه نقدی، ۱۱ مورد تذکر، ۲۵ مورد برائت و ۱۱ مورد بررسی مجدد شامل می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟