کشف 3 هزار داروی قاچاق در خرمدره

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف این شهرستان بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ محرمعلی قاسمی روز دوشنبه  افزود: این میزان داروی قاچاق در بازرسی پلیس از چهار واحد صنفی فعال در سطح این شهرستان، به دست آمد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خرمدره در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود داروهای قاچاق و غیرمجاز در چند مغازه، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

قاسمی با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در این خصوص صورت گرفته است گفت: شهروندان برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی از داروخانه‌های معتبر و مجاز استفاده کنند.

کشف ۳۸۸ گرم طلای قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف ۳۸۸ گرم طلای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در شهرستان ایجرود خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش، افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر ارتباطی بیجار - قیدار به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو این میزان طلای قاچاق را کشف کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟