کشف بیش از صد کیلوگرم مواد مخدر در شرق تهران

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر و۲۳۰ عدد پایپ در ۲ مخفیگاه متهمان خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: با دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر این که تعدادی افراد در محدوده محل سکونت‌شان تردد‌های مشکوکی دارند، تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی با همکاری ۲ همدستش در محدوده شرق تهران مشغول به خرده فروش مواد مخدر است، بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده‌های تهرانپارس و مینی سیتی شناسایی کنند و شامگاه هر ۳ متهم در عملیات‌های هماهنگ و همزمان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۷۶ کیلو تریاک، ۲۶ کیلوحشیش، ۲ کیلو شیشه، ۹ گرم کوکائین و تعداد ۲۳۰ عدد پایپ از آلات مصرف شیشه کشف شد.

بخشنده در پایان خاطرنشان کرد: با دستگیری متهمان و انتقال متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده، هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟