کشف ۷۰ میلیارد ریال اموال مسروقه و انهدام 12 باند سرقت در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ «جمال سلمانی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت و ارسال پرونده ها به پلیس آگاهی، کارآگاهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و انهدام ۱۲ باند بزرگ سرقت و دستگیری ۷۰ سارق و مالخر شدند.

سرهنگ سلمانی با بیان اینکه سارقان در زمینه های سرقت منزل، مغازه، قطعات خودرو، کیف قاپی و ... فعالیت می کردند؛ یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده شامل فرش، تابلو فرش، تلویزیون، وسایل تزئینی، بسته های چای و قطعات خودرو به ۷۰ میلیارد ریال می رسد.

وی همچنین با توصیه به شهروندان مبنی بر لزوم مراقبت بیش از پیش از اموال خود، گفت: رعایت برخی نکات ساده ایمنی از بروز بسیاری سرقت ها جلوگیری می کند.

سرهنگ سلمانی در پایان گفت: افراد مالباخته همچنین به سرعت موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و ۱۳۰ پلیس آگاهی درمیان بگذارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟