کشف محموله ۵۰ میلیاردی سرب قاچاق در بندرعباس

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس، حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به سه دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی به داخل یگان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد کانتینرهای مذکور دارای پلمپ گمرکی می‌باشند اما هیچ گونه بارنامه و پته گمرکی قانوی از سوی رانندگان ارائه نگردید، افزود: در بازرسی دقیق از کانتینرها مقدار ۱۳۳ تن سرب قاچاق و فاقد مدارک قانونی معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟