انهدام 2 باند حرفه ای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان طی هفته گذشته خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته نیز در محور‌های مواصلاتی و نقلط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی، ضمن انهدام ۲ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب و انهدام ۱۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۹ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، در شهرستان‌های زاهدان، خاش، نیمروز و سراوان در مجموع ۳۱۲ هزار و ۳۳۸ لیتر سوخت قاچاق را شامل ۱۴۹ هزار و۸۸۳ لیتر گازوئیل، ۳۸ هزار و ۵۶۰ لیتر نفت، ۸ هزار و ۵۰۷ لیتر بنزین، ۹۰ هزار لیتر قیر و ۲۵ هزار و ۳۸۸ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق تصریح کرد: در این رابطه ۱۰۵ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

او با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟