تعطیلی کارگاه دارویی غیرمجاز در مرودشت

به گزارش رکنا ، یک کارگاه غیرمجاز تولید و بسته بندی داروی غیرمجاز در مرودشت با پیگیری شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی مرودشت و به دستور مقام قضایی شهرستان تعطیل شد.

سرپرست شبکه مرودشت با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه مرودشت مبنی بر وجود یک واحد تولید و پخش داروهای غیر مجاز، به سرعت بازرسان معاونت غذا و دارو این شبکه از محل بازدید و این واحد تولیدی داروی غیر مجاز را به دلیل تخلف دارویی تعطیل و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

«مجید اکبرزاده» ادامه داد: از این کارگاه نزدیک به ۴۰۰ کیلو مواد اولیه دارو، ۱۰ هزار عدد ژِل مُسکن دندان و مقدار قابل توجهی ظروف خالی دارو کشف و تمامی قطعات و دستگاه های این کارگاه از سوی بازرسان معاونت غذا و دارو، توقیف شد.

بنا بر اعلام ایفدانا، او با توجه به اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه و لزوم جلوگیری از فعالیت کارگاه‌ های غیر مجاز، از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با موارد غیر بهداشتی از جمله کارگاه های غیر مجاز، موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا بازرسان شبکه بهداشت و درمان در کمترین زمان به موضوع رسیدگی کنند.

اکبرزاده از همکاری سپاه ناحیه، نیروی انتظامی و ماموران قوه قضاییه شهرستان مرودشت در امر ارتقای سلامت جامعه قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟