دستگیری پسر ناخلف در کازرون

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری عامل برداشت اینترنتی خبر داد و گفت: عدم رعایت محرمانه بودن اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه را برای سوء استفاده افراد سود جو فراهم می کند.

سرهنگ "محمد عبادی نژاد" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و تخصصی، موفق شدند متهم که فرزند شاکی بود را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ "عبادی نژاد" گفت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی منکر قضیه شد ولی پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد که با سوء استفاده از اعتماد پدرش در یک فرصت مناسب اقدام به فعال کردن رمز دوم و برداشت از حساب وی کرده است.

رئیس پلیس شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای تکمیل مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن کارت بانکی و رمز عبور آن به افراد ناشناس و غیر قابل اعتماد خودداری کنند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش های مردمی؛ با ما در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟