8 کشته در سیل و طوفان در پرتغال و اسپانیا + عکس ها

به گزارش رکنا، به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سخنگوی خدمات اورژانس «آندلوس» اسپانیا گفت تنها در این منطقه دو نفر جان باخته‌اند. در مادرید نیز فردی در اثر سقوط یک قطعه سنگ بنای ساختمانی جان خود را از دست داد.

سیل

آژانس دفاع مدنی اسپانیا گفت آخرین جبهه ورودی طوفان به این کشور ممکن است وزش بادهایی شدید با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت و امواجی با ارتفاع ۹ متر را در سواحل ایجاد کند.

به گفته سخنگوی دولت اسپانیا، روز جمعه در منطقه «آستوریاس» یک نفر در اثر رانش زمین، یک نفر در اثر تخریب یک دیوار و فرد دیگری نیز در اثر جاری شدن سیل جان خود را از دست داده‌اند.

پرتقال سیل

در کشور پرتغال نیز روز پنجشنبه، فردی در حوالی پایتخت، در پی وزش باد شدید و سقوط یک درخت جان خود را از داد. فرد دیگری نیز در شمال این کشور اثر تخریب منزلش کشته شد.

یکی از مقامات خدمات حمایت مدنی پرتغال روز شنبه گفت بارش شدید باران و بادهای سهمگین موجب کنده شدن درختان، جاری شدن سیل و آسیب به زیرساخت‌های این کشور شده است.

سیلاب پرتقال

روز شنبه، حدود ۲۵۰ نفر از ساکنین روستاهای مرکز پرتغال به دلیل طغیان رودخانه‌ها مجبور به ترک منازل خود شدند. همچنین طوفان و بارندگی شدید موجب قطع برق و فلج شدن زندگی هزاران شهروند پرتغالی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟