2 زن کوهنورد در کرمان نجات یافتند

به گزارش رکنا ، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات دو بانوی گرفتار در کوه توسط آتش‌نشانان خبر داد.

"رضا میرزایی" در تشریح این خبر گفت: امروز ۲۹ آذرماه در ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه به این سازمان اعلام شد که دو نفر از شهروندان که به قصد کوهنوردی به کوه‌های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت کرده بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوهنوردی قادر به ادامه مسیر نبودند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان در ادامه گفت: این دو شهروندان بعد از این که متوجه می‌شوند قادر به ادامه مسیر نمی‌باشند با اقدام درست و بجا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

وی افزود: اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش‌نشانی در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این دو بانو کرده و در کمال سلامت آنها را به پایین منتقل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و حتما به همراه یک نفر آشنا اقدام به کوه نوردی کنند و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن‌های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟