ورود رییس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی به بحث کیک های آلوده

به گزارش رکنا ، رییس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که توزیع کیک‌های مشکوک با جاسازی قرص در آن کاری عامدانه و خرابکارانه است، گفت که باید هرچه سریع‌تر دستگاه‌های امنیتی به این موضوع ورود کرده و عوامل را شناسایی کنند.

همایون هاشمی اظهار کرد: عده‌ای با هدف تحت تاثیر قرار دادن آرامش جامعه اقدام به پخش کیک‌هایی با جاسازی قرص کردند که هدف آنها بازی با روان مردم است باید هرچه سریع‌تر قوه قضاییه و نهادهای مسئول به این موضوع وارد شوند چون ممکن است این کار تسری پیدا کند.

وی با تاکید بر این‌که آثار روانی این کار می‌تواند به اقتصاد واحدهای تولیدی آسیب زند، ادامه داد: با توجه به تاکید مسئولان این اقدام در خط تولید رخ نداده بلکه کاری عامدانه و خرابکارانه بوده است هدف هم آسیب زدن به چرخه تولید و بازی با روان خانواده‌ها می‌باشد. باید بررسی شود که این اقدام توسط چه کسانی صورت می‌گیرد چون یکی از مهم‌ترین اهداف آنها انجام کارهای خرابکارانه در بستر امنیت فعلی کشور است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این موضوع به سمت امنیتی شدن می‌رود گفت: باید دستگاه‌های امنیتی با رعایت ملاحظات اجتماعی و اقتصادی عاملان را شناسایی کرده و کار به درازا کشیده نشود برخوردهای لازم و قاطع امری ضروری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟