کشف بیش از 700 کیلو مواد مخدر در خوزستان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 742 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان وپلیس شهرستان های "خرمشهر و بهبهان" با کار اطلاعاتی خاص پلیسی از انتقال 2محموله مواد مخدر آگاه شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی در شهرستان‌‌ "خرمشهر"، محور تردد خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 453 کیلو موادمخدر از نوع حشیش و 195 کیلو مواد پیش ساز شیشه به تعداد بیش از یک میلیون و یک صدهزار عدد قرص که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود،کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در ادامه این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بهبهان" با کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان 2 دستگاه خودرو نیسان و پژو پارس را شناسایی و در 2 عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها 94 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها 742 کیلو موادمخدر از نوع تریاک ، حشیش و مواد پیش ساز شیشه کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه 3خودرو توقیف و 3 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟