به گزارش رکنا،سقوط بهمن در کوه‌های ایتالیا، دیروز (یکشنبه) موجب وقوع سه حادثه مرگبار در این کشور شد.

بر همین اساس، ایتالیا دیروز شاهد وقوع چندمین حادثه غم انگیز در کوه‌های این کشور در منطقه "واله دااوستا" بود. از جمله قربانیان این حادثه، روبرتو فراری ۴۹ ساله، از اسکی باز‌های با تجربه منطقه بود. فراری دارای دو فرزند و از جمله افراد ماهر در زمینه اسکی بود، اما سقوط بهمن موجب مرگ او شد.

اما حادثه دیگری در منطقه والتا مالسزیا در استان ورچلی در ایتالیا به وقوع پیوست که بر اثر آن یک جوان ایتالیایی در حالی که با اسنوبورد در حال پایین آمدن از کوه بود، جان خود را از دست داد.

در همین زمینه، گزارشگر شبکه در گزارشی اعلام کرد، برف زیبا، اما ناپایدار است. بر همین اساس، یک شهروند ایتالیایی در حالی که با اسنوبورد خود در حال طی مسیر و پایین آمدن از کوه‌های پر از برف بود، جان باخت. این جوان ایتالیایی به همراه سه نفر دیگر از دوستان خود به بالای کوه رفته بود که در مسیر بازگشت، به طور کامل در زیر برف‌ها مدفون شد. نیرو‌های امداد رسانی کوه‌های آلپ، آمبولانس و دو تیم امدادرسان را به منطقه اعزام کردند. پس از حدود یک ساعت جستجو در میان برف‌ها و پیدا شدن او زیر حدود ۷۰ سانتیمتر برف، در حالی که وضع جسمانی وخیمی داشت، بلافاصله به اورژانس نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل شد. اما پزشکان موفق به نجات جان او نشدند.

در حادثه‌ای دیگر، یک زن ۶۲ ساله ایتالیایی بر اثر سقوط بهمن جان خود را از دست داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟