کشف 50 قلم لوازم سرقتی داخل خودرو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "نادر مرادی" با اشاره به اینکه اجرای طرح بازرسی و نظارت بر واحد های صنفی برای جلوگیری از وقوع سرقت و شناسایی عاملان آن در دستور کار کارکنان معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی قرار گرفت، گفت: تا کنون ده مرحله از این طرح به اجرا در آمده است و صنوف متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در دهمین مرحله از اجرای این طرح مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران از 70 واحد صنفی بازدید و ماموران اعزامی موفق شدند تعدادی اموال سرقتی که متصدیان این صنوف قصد داشتند به عنوان کالای دست دوم به بازار مصرف عرضه کنند، کشف کردند.

وی عنوان کرد: در این بازدید ها 19 دستگاه ضبط خودرو، 23 عدد باند و ساب و 17 دستگاه آمپلی فایر کشف شده است و واحد های صنفی متخلف برابر دستور قضایی پلمپ شده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به همراه مالکان صنوف دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده رفتار مشکوکی صنفی مبنی بر عرضه اموال سرقتی به مشتریان خود و تردد افراد مشکوک به واحد صنفی، پلیس را با تماس به شماره تلفن 110 در جریان قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟