کشف ۶۹ قطعه پرنده باقرقره در گنبدکاووس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه  با تشریح عملکرد مرزبانان هنگ مرزی اترک در ۴۸ ساعت گذشته، اظهار داشت: سه نفر از اهالی روستای کرند که ۶۹ قطعه باقرقره را به صورت زنده‌گیری با تور و تله‌های شکاری صید و در منزل نگه‌داری می‌کردند با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران مرزبانی در اقدامی دیگر و بر اساس اعلام اهالی روستای کلیجه دهستان کرند گنبدکاووس، با حکم قضایی یک منزل مسکونی را که به پاتوقی برای انجام کارهای خلاف از جمله قمار تبدیل شده بود، بازرسی و ۱۰ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان ادامه داد: برای افراد دستگیر شده که بین ۲۴ تا ۴۲ سال سن داشتند و در تردد به این منزل باعث ایجاد مزاحمت می‌شدند، پرونده تشکیل و به پاسگاه انتقال یافتند.

سرهنگ سراوانی کشف ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه ۳۰ عدد فشنگ از یکی از اهالی روستای کرند و در بازرسی از داخل یک خودرو در ایست بازرسی سه راهی داشلی‌برون و کشف ۲.۵ لیتر مشروبات الکلی از یک خودرو در پست کنترل و مراقبت مرزی اینچه‌برون و دستگیری یک نفر در این رابطه را از دیگر اقدامات ماموران هنگ مرزی اترک در این مدت عنوان کرد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق گلستان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟