توقیف شناور حامل پودر بدن‌سازی قاچاق در گمرک هرمزگان

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله پودر و مکمل ورزشی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

 سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از قصد انتقال یک محموله پودر بدن سازی و مکمل ورزشی غیر مجاز از کشورهای حوزه خلیج فارس مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی پارسیان با همکاری ماموران پایگاه دریابانی این شهرستان شب گذشته به یک فروند شناور مشکوک شده که قاچاقچیان پس از تعقیب و مراقبت های لازم وارد اسکله گمرک ملوانی بندر شیوء از توابع پارسیان شده و قصد خروج محموله را تحت پوشش وسایل برقی و البسه از گمرک داشتند که با هوشیاری ماموران ، شناور حامل محموله قاچاق در داخل محوطه گمرک توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ابرازداشت: در بازرسی دقیق از این شناور ۲ تن و ۳۴۲ کیلوگرم انواع پودر بدن سازی و مکمل ورزشی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال کشف و در این رابطه دو متهم شناسایی و اقدامات لازم از طریق مراجع قضائی جهت دستگیری عوامل اصلی این محموله قاچاق ادامه دارد.

جعفری با اشاره به تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس و قدردانی از همکاری صمیمانه آنان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و موادمخدر، بلافاصله مراتب را از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟