وحشت از صدای انفجار در اتوبان زین الدین / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از انفجار گازی در یک ساختمان مسکونی در منطقه 4 راهنمایی ورانندگی خبر داد و گفت: شهروندان و رانندگان خودرو ها برای تماشا در این محل ها نایستند.

سرهنگ" محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت 10:45 شب گذشته در محدوده اتوبان زین الدین خیابان خیری، در یک باب منزل مسکونی دچار انفجار گاز می شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از دریافت خبر تیمی از کارکنان منطقه 4 پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در نشانی اعلام حاضر شدند و علاوه بر همکاری با ماموران آتش نشانی برای تسهیل عبور و مرور، به سبک سازی بار ترافیکی منطقه پرداختند.

وی با بیان اینکه ترافیک منطقه ناشی از ایستادن و نگاه کردن سایر خودروهای عبوری و مردم در محل حادثه ایجاده شده بود، افزود: عوامل آتش نشانی که به موقع در محل حاضر بودند و حریق را اطفاء و شاکنین ساختمان را از داخل ساختمان خارج کردند.

وی از شهروندان خواست: با وقوع و دیدن حوادثی مشابه به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس و سایر سازمان ها و مراکز خدمات رسان به موقع در محل حاضر شوند و از ورود خسارت تا حداکثر امکان تلاش کنند.

در این گزارش آمده است خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟