دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو در قیامدشت / متهم در زندان تنبیه نشده بود

به گزارش رکنا،  سرهنگ "مصطفی اسکندری" گفت: چند روز قبل با تماس تلفنی تعدادی از اهالی منطقه قیامدشت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبرهایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو گزارش شد.

وی افزود: تیمی از ماموران تجسس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند که در ابتدا مشخص شد سارق با خم کردن در خودروها، لوازم داخل خودروها سرقت کرده است.

اسکندری با بیان انجام تحقیاقت پلیسی در محل های وقوع سرقت، ادامه داد: در تحقیقات میدانی که سارق از 2 خودرو به طور همزمان سرقت کرده بود، تصویر واضحی از یکی از دزدان سابقه‌دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود به دست آوردند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: ماموران تجسس کلانتری با اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق ۳۴ ساله شدند و پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه وی با دستور قضائی در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

ریئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت گفت: در بررسی از مخفیگاه سارق تعدادی وسایل سرقتی کشف شد که شاکیان پرونده با ارائه مدارک و‌ جعبه دستگاه پخش اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

وی در پایان گفت: سارق جوان که یکی از دزدان سابقه‌دار است چندی قبل پس از ۲ سال زندان آزاد شده و‌ دوباره دست به سرقت زده است که متهم با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت‌ها اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟