جدال با سوداگران مرگ در هرمزگان

به گزارش رکنا، با هوشیاری و تلاش مشترک پلیس هرمزگان و فارس قاچاقچیان در انتقال 168 کیلو مواد افیونی هرویین و شیشه ناکام شدند.

سردار غلامرضا جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان جاجی آباد در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله جدی با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی فعال در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان ، هرمزگان و فارس مطلع و پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : مأموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی موفق شدند احدی از قاچاقچیان که قصد حمل مواد مخدر از استان کرمان به استان فارس را داشت را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان ضمن شناسایی محل تردد قاچاقچیان با اقدام مشترک مأموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد و همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس سوژه مورد نظر را در ابتدای شهرستان داراب مشاهده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ سوداگران توقیف و یکی از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان ۱۲۸ کیلو و ۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در بسته های مختلف کشف و ضبط شد.

جعفری خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده بهمراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب تحویل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟