کشف ۸۰۰کیلوگرم تریاک در خمیر / تلاش برای دستگیری متهم فراری

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این موادمخدر از محورهای خروجی خمیر به استان فارس را داشتند که بااقدام به موقع نیروهای پلیس ناکام ماندند.

سردار غلامرضا جعفری شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پس از اطلاع دو تعقیب ومراقبت های لازم، شب گذشته حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه وانت شک کرده و دستور توقف دادند.

وی بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از تعقیب وگریز یکی از قاچاقچیان با رها کردن خودرو و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این راستا یکی از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شد وهمچنین تلاش برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

جعفری یادآورشد: خودروی حامل موادمخدر به همراه یک دستگاه خودرو اسکورت به پارکینگ منتقل شد.

وی باقدردانی از مشارکت مردم با پلیس در کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: باتوجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟