جریمه سنگین برای 2 قاچاقچی سوخت در بوشهر

به گزارش رکنا،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: متهمان ۲ پرونده قاچاق سوخت در این استان به پرداخت ۴۹۴میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سوخت کشف شده محکوم شدند.

زهرا افضلی نیا روز شنبه افزود: در پی کشف، شناسایی و ردیابی یک فروند شناور یدک کش حامل ۱۲۰ هزار لیتر نفت گاز (گازوئیل) با ۹ نفر خدمه توسط یگان‌های عملیات دریایی و هوایی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و با همکاری اداره کل اطلاعات استان بوشهر پرونده تخلف قاچاق در شعبه دوم تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و احراز تخلف قاچاق متهمان به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت و ضبط سوخت کشف شده محکوم شدند.

افضلی‌نیا بیان کرد: همچنین با توجه به گزارش و پی‌گیری سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان بوشهر مبنی بر انتقال سه میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل ( تحت پوشش هیدورکربنی سبک و سنگین) و دپوی آن توسط ۲ شرکت، پرونده تخلف آنها تشکیل شد.

وی ادامه داد: پس از رسیدگی و احراز تخلف متهمان به ۴۷۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم و سوخت کشف شده به نفع دولت ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟