کشف ۲۳۲ فقره سرقت در ۳ استان کشور

به گزارش رکنا، عبدالله حسنی اظهار کرد: در پی دریافت شکایتی از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر سرقت سیم و کابل شبکه برق و با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری‌های جدی پلیس در این راستا آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان سمنان مشخص شد که چند جوان با نصب پلاک جعلی روی خودروهای پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید مرتکب سرقت شده‌اند.

حسنی به تحقیقات تخصصی، هوشیاری و سرعت عمل مأموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: در جمع‌بندی داده‌های به دست آمده، مالک یکی از خودروها شناسایی و در اقدامی هماهنگ در پایتخت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

به گفته حسنی، متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق با همکاری سه نفر از دوستانش در استان‌های سمنان، مازندران و تهران اعتراف کرد.

وی از دستگیری دیگر اعضای این باند خبر داد و گفت: هر چهار سارق پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 519707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟