سقوطی که مرگ کارگر را در تهران رقم زد

به گزارش رکنا ، کارگر جوانی به هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت در غرب تهران به علت نامعلومی به داخل چاهی به عمق ۳۰ متر سقوط کرد و جان سپرد.

 با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی کارگران ساختمانی، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۱۴ به همراه گروه امداد و نجات ۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۵:۵۷ دقیقه عصر دیروز به حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر)، میدان موج، خیابان جوزانی اعزام شدند.

منوچهر رهی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل وقوع حادثه حضور یافته بود، در این خصوص گفت: یک کارگر ساختمانی حدودا ۳۵ ساله سرگرم کار در ساختمان نیمه کاره بود که بر اثر بی احتیاطی ناگهان به داخل چاهی به عمق ۳۰ متر سقوط کرد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از ایمن سازی چاه، با بکارگیری تجهیزات مخصوص و با زدن کارگاه نجات بر روی دهانه چاه، وارد چاه شده و این شخص را به بیرون چاه منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

این افسر آماده آتش نشانی درادامه ابراز داشت: مصدوم که مردی ۳۵ ساله بود بلافاصله توسط امدادگران اورژانس در محل حادثه مورد معاینه قرار گرفت که پس از معاینات اولیه، مرگ وی توسط آنان تایید شد.

رهی در ادامه ابراز داشت: پس از ایمن سازی کامل محل توسط آتش نشانان و تحویل آن به مالک ساختمان، کارشناس آتش نشانی منطقه به بررسی علت بروز این حادثه مرگبار مشغول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 519274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟