کشف ۴۷ هزار کتاب بدون مجوز چاپ و غیرمجاز در جنوب غرب تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ صادق قره‌باقری با اعلام خبر ده‌ها هزار جلد کتاب غیرمجاز درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر با همکاری یکدیگر در جنوب غرب تهران اقدام به انبار کردن مقادیر فراوانی کتب بدون مجاز چاپ و غیرمجاز کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی افزود: در این تحقیقات مشخص شد این افراد سودجو مقادیر زیادی کتاب غیرمجاز یا بدون مجوز  را در انباری نگهداری کرده و این کتابها آماده توزیع است.

وی تصریح کرد: مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و با هماهنگی مقام قضایی تیمی برای بازرسی از محل و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاربه با بازداشت متهمان و کشف دو هزار کتاب بدون مجوز و غیرمجاز، گفت: متهمان در بازجویی اولیه محل اصلی نگهداری کتب بدون مجوز را اعلام کردند که با اعتراف متهمان انبار دوم کتابهای بدون مجوز نیز شناسایی شده و مأموران موفق شدند، 45 هزار کتاب بدون مجوز نیز در این محل کشف کنند.

قره‌باقری با بیان اینکه در مجموع 47 هزار کتاب بدون مجوز کشف شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کتب کشف شده را بیش دو میلیارد ریال برآورده کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 519037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟