دستگیری قاچاقچی مواد محترقه در تهران

به گزارش رکنا،  رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از 17 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی مواد محترقه خبر داد.

 سرهنگ "صادق قره باقری" در توضیح این خبر، عنوان داشت: در پایش های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، روز گذشته مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی موفق به کشف انبار بزرگی از مواد محترقه در حوالی جنوب غربی پایتخت شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای پس از خرید مواد محترقه کالاهای قاچاق را در انباری در محدوده خیابان هلال احمر پنهان کرده است و قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال در بازار مصرف توزیع کنند، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی ظهر روز بیست و یکم آبان اکیپی از مأموران این پایگاه به نشانی انبار مواد محترقه اعزام و با دستگیری فرد قاچاقچی، در بازرسی از آن بیش از 17 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر استاندارد خارجی کشف کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم30 ساله و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است، خاطر نشان کرد: کارشناسان در حال بررسی ارزش ریالی اموال کشف شده می باشند.

قره باقری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زا فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی110 با پلیس در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟